Sunday 13 March 2011

~Sayang kamu semua~


          Alhamdulillah syukur keatas Allah S.W.T aku masih lg bernafas sehingga hari nie, dlm kesibukan aku masih lg berpelung utk balik ke kg dgn tujuan utama utk berjumpa keluarga aku yg tercinta, tujuan kedua aku sebenarnya utk berjmpa ank murid aku yg berhempas pulas utk ke kejohanan sukan perak SuPeR, aku harap kan diantara korg ada yg bawa pulang emas utk dearah Kuala Kangsar, caiyok2 geng....2hari aku di kg, masih segar lg ingatan aku pd kwn2, syoknye dpt jmpa ijan,lan,apit,azhar, lama xjmpa korg, lepas rndu aku dpt jmpa korg, ape2 pn thanks....pada mak dan ayah, thanks pasal duit belanja 2, walaupun b bagi kat mak tiap2 bulan mak still ingat kt b lg, kenapa mak buat kt b mcm nie, walaupun jumlah 2 ckit b terasa sngt kasih syg yg mak bg kat b 2, b thu mak sygkn b smp b nk pergi sarawak pn mak risau2, mak kena percaya yg b akan jaga diri b elok2 utk family kte mak...setiap kali blk kg dakapan mak selalu membuatkan b menangis, terima kasih mak yg terlalu mengetahu isi hati b, i love u so much...pd amy ayang doakan kamu dpt keputusan yg baik dlm exam br2 nie, ayang janji ayang akan belikan utk amy mp3 bln nie, ayang janji demi adk ayang yg ayang sayang nie, ingat pesan ayang tau, belajar rajin2, pd own sama mcm amy belajar rajin2 jgk, tingkatkan pointer 2, angah n own thanks cz korg blk jgk kg br nie sb thu b blk, walaupun sekejap b dapat rasakan yg korg jgk hargai kepulangan b dan b minta maaf byk2 sb xdpt join korg p tgk wayang 2...sb b terpaksa blk KL awal, alhamdulillah perjalanan pergi dan balik aku selamat walaupun hujan lebat sepanjang jalan, mmg terasa sngt dlm keadaan susah bwk mto blk kg, tempuh panas hujan, tp aku bersyukur dgn ape yg aku ade, sampai je KL zilie kol aku...tp aku x jwb sb aku still lg di atas mto,smp je rumah aku msg zilie tya knp?..rupanya dia risaukan aku sb hari ujan, tkut ape2 terjadi pada aku, thanks zilie...1 benda jgk yg mengembirakan aku dpt jmpa bdk2 kelas, zaki,sharul,najib,harry...kemana korg menghilang selama nie ye?...mlm 2 jgk korg plan jln2, mula2 nk p karaoke tp xjd tukar pada main bowling, ape2 pn aku enjoy dgn korang mlm td, pg nie aku dh start keje, aku xthu ape yg aku fikirkan sampaikan aku tergerak utk update blog nie dgn short story aku nie, kini aku tiada pilihan utk berbuat apa2, aku pn dh rasa mls nk on9 fb dan ym, entah la...aku rasa mcm xberapa nk happy dgn fb n ym skg, mmg xde mood langsung nk update status, mungkin pas nie aku mmg jarang nk on9 fb apatah lg ym yg aku xnk buka smp bila2...mungkin aku akan update fb jz seminggu sekali je itu pn jika perlu, aku pikirkan ape yg akan terjadi pd aku akan dtg, entah la...bila ingat je nk raya thn nie aku rasa mcm lain mcm je, aku dh beli kain baju melayu utk thn nie, tgl nk jahit je lg, mungkin xde tema tp aku suka kain 2, teringat kain yg nur bg kat aku, aku terasa nk pulangkan blk sb kain 2 mmg aku dh packing utk hantar lik kt die cuma aku xthu bila aku blh pulangkn blk kain 2, hari jd aku dh nk dekat, aku xharapkan hadiah dr sesiapa pn jz aku nk kan semua family aku wish something yg blh mengembirakan aku, insya'allah....lastly aku ucapakn terima kasih pd semua diatas, jikalau aku tiada lg disisi korg aku nk korg semua thu yg aku betul2 sayangkan korg semua, walaupun susah dan senang aku sentiasa ingat org, sentiasa mendoakan korg bahagia, kalau nafas aku terhenti disini aku minta maafkan atas semua kesilapan aku yg telah aku lakukan, halalkan semua makan dan minum aku sepanjang aku berada di sisi korg....salam sayang dari aku Ahmad Syazreen Bin Ahmad Ruslan...

No comments:

Post a Comment