Wednesday 9 March 2011

~Cukup Sampai Disini~

Cerita & kisah yang terlalu kusut bagi aku...emm..
Aku rasa cukuplah sampai disini saja hubungan nie...
Memang aku tak nak lafazkan dengan kata-kata sebab aku rasa kata-kata aku hanya menggangu dia...right?
Disilah aku berpeluang coret isi hati aku yang kian lama aku tunggu untuk dilepaskan...arghhh...
Aku memang salah dalam hal nie...memang salah..!!!
Kenapa aku masih menggangu dia sedangkan dia hak orang...
Aku menyesal buat semua nie...menyesal..!!!
Pada seorang kakak nie aku ucapkan terima kasih sebab kata-kata kakak memang betul...sampai sekarang aku ingat...
Memang tak elok menggangu hubungan orang, walaupun dulu dia bersama aku tapi kini dia telah diikat...
Apa-apa pun aku dah buat keputusan aku takkan gangu dia lagi, baik di telefon, di facebook dan ym...
Buat kawan-kawan aku thanks sangat-sangat sebab korang banyak support aku...tampa korang aku tak tahu sape diri aku yang sebenarnya...
Buat keluarga aku, aku minta maaf pada semua sebab aku tak memenuhi apa yang mak & ayah aku hajati...
Mak & ayah...love u,thanks juga sebab mengajar erti kehidupan sebenar dalam masalah aku nie...
Mak kata "B...tak semua orang yang kita sayang dia akan bersama kita buat selamanya sebab itu hak Allah S.W.T yang menentukan semuanya" ye memang betul mak...aku sedar bertapa periknya hidup nie yang terpaksa aku tempuhi, cukuplah sampai di sini...janji nie bukan hanya mainan tapi aku dah tanam dalam hati aku yang aku betul-betul akan tinggalkan dia dan lupakan dia buat selama-lama, mungkin aku tak terdaya tapi pasti hari akan mengubah segala-galanya...
Lepas nie aku akan focus pada bidang kerja aku, Insya'allah kalau aku lebih berusaha pasti aku akan terima kejayaan...aku pasti..!!!
Aku harap dia akan bahagia hendakNya, walaupun aku jauh aku akan sentiasa mendoakannya agar sihat disamping tunang dan keluarganya...amin ya robbal alamin...
Padanya aku harap...dia tak pikirkan lagi masalah yang kusut nie, biarlah aku menyerah terlebih dahulu dari masalah nie akan jadi lebih besar...biarlah aku tarik diri demi keluarganya dan hidupnya...
Mencintai tak bermakna memiliki...adakalanya memang betul ayat nie...
Pada dia lagi...selamat ke jinjang pelamin akhir tahun nie, semoga kekal hendakNya dan dirahmati Allah...
Barang-barang yang aku dan dia, aku harap dia akan jaga dengan baik...
Itu semua tanda hubungan kita walaupun kita tak bersama lagi...
Akhir kata padanya....jagalah diri elok-elok, bila sakit jangan lupa makan ubat, jangan tinggal solat, jaga family elok-elok...
Sampai sini saja...
Jangan dikenang-kenangkan lagi benda yang lepas...
Kerja elok-elok...
Capai cita-cita mu...
Jangan sesali perpisahan nie...
Maafkan aku...
Salam akhir dari...
"Ahmad Syazreen Bin Ahmad Ruslan"

1 comment:

  1. Maafkan sy...
    tak pernak ckit pun terniat dihati tuk permainkan awk...
    sy sygkan awk,...tapi pe daya sy awk...
    bkn sy tak nak pilih awk...
    tp pe pilihan yang sy ada??
    sy mintak maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut...
    sy akan sentiasa ingat awk
    walaupun mungkin awk akn membenci sy...
    sy redha wak..
    smua ni salah sy...
    maafkan sy...
    dunia dan akhirat..
    _NooReen_

    ReplyDelete